153 - Check In at Midah Inn @ Puchong

shaizhar
1

 

Semua berlaku tanpa di rancang. Mula plan nak ke Melaka. Whatsapps dekat owner bajet hotel tu, katanya dah full. Bagus juga, kalau pergi Melaka mesti melayang-layang byk RM

Jadi pilih check in di sini sahaja.

Aku memang jenis check in hotel bajet sahaja sejak 'solo' ni. Oyo hotel dengan warna merah, berpisah tiada. Warna tema dia orang lah tu kot!

Suka layout dan saiz bilik ini. Kalau dapat sewa bilik macam ini pun ok sahaja. Harga semalam kat sini hanya RM42 melalui booking.com

Nota Kaki : Aku terpaksa check in hotel sebab satu block rumah aku tak ada air. Pump tangki tu rosak kena tukar spare parti dia. Ada jiran bagi tahu mungkin beberapa hari tak ada air.

Aku dah bagi tahu tuan umah. Siap maklumkan yang aku akan pindah keluar sebelum atau selepas raya. Tapi nampak gayanya macam akan pindah cepat je. Susah hidup kalau tak ada air.







Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. ok sgt rate tu..anyway bila tak de air memang sgt2 suffer laaaa..moga2 cepat ada air kat rumah sewa u tu

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !