139 - Sebelum Exam SKM3 Urut Terapi

shaizhar
1

 

Hari kejadian pada 15/12/2023 (Jumaat)
Seawal 6.30 dah bertolak dari Kelana Jaya Ke Bangi Avenue. Sampai dalam 7.30am

Dalam 8.00am dah masuk untuk buat persiapan meja konsultasi

Ni lah set up aku. Simple2 sahaja. Perlu ada borang pendaftaran (disediakan)Alat mengambil tekanan darah tinggi. Kalau BP tinggi tak boleh urut dan bekam.


Seterusnya, set up pulak katil urutan (disediakan), troli letak peralatan dan tong sampah' pun disediakan. Aku guna apa yang ada sahaja. Beli tuala muka sahaja 3 helai.

Katil - katil calon lain aku tak ambil gambar pulak. Akan cari kalau ada dalam whatsapps group.

Nota Kaki : Next tunggu konsultasi dengan
calon dan proses urutan (penilaian) serta soal jawab. Aku buat urutan macam betul - betul. Calon lain aku tak tahu lah.





Post a Comment

1Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. bestnya part urut2 tu...good prospect utk zmn sekarang...even boleh buat service mobile jugak

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !