129 - Pindah ke Back Office

shaizhar
3

 

Sejak beberapa minggu lalu, aku dah pindah tempat duduk dan meja kerja kat back ofis. Sebelum ini kan aku kat frontdesk. Skrg aku dah 'naik' level sikit sebagai supervisor. Bos dah ambil admin baru jaga depan untuk handle customer/visitor yang datang dan walk in. Aku masih in charge utk kerja2 admin dan mula explore kerja2 akaun dan selesaikan banyak issue tentang account owner dan Payment problems. Biasalah kerja kat JMB ' joint management body' macam2 hal terutamanya kalau management sebelum ini asyik buat hal dan bikin problems shj. Pening kepala nak settle isu problems untuk berpuluh2 unit.

Nota Kaki : Minta maaf x sempat blogwalking. Update blog pun pakai h/p je. Belakang aku meja building exe dan building manager jadi Line tak clear. Terima kasih yang sudi singgah ke blog tak seberapa ini terutamanya rakan blogger yang sentiasa comment di setiap entryku. Anda tahu siapa anda. Thank you.

Post a Comment

3Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Kerja dgn JMB mesti seronok layan owner owner .. apa pun mesti ceria :D

    ReplyDelete
  2. ada kawan yang manage JMB di belah2 klang tu. memang sakit jiwa dia melayan kerenah penduduk yg seribu satu macam. nak-nak yg dia jaga tu rumah kos rendah

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !