126 - Beli Jajan di Ikki Good @ Kg Merbau Sempah

 

Dah lama tak ke sini. Episod jalan- jalan beli jajan.

Ada banyak pilihan. Tak tahu nak beli yang mana satu. Yg best boleh rasa sampel yang ada.

Beli yang 3 paket RM 10 ni sahaja la. Pernah dulu masa jualan kat ofis lama memang beli stok kat sini.

Kerepek merepek yang menjadi pilihan. Kerepek pedas tu sedap sekali tapi manis la kan.

Harga semua adalah RM 18.50

Nota Kaki : Tekak tetiba rasa macam nak makan yang sejuk-sejuk lah pulak.




Post a Comment

1 Comments

  1. errr byknya stok jajan..utk dimkn sorang2 ker or untuk dijual via repacking?

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.