127 - Aiskrim Pulut Mamat @ Masjid Kg Kubu Gajah


Dah lama juga tak makan ais krim pulut ini. Memang terkenal dia area Sg Buloh dan sekitarnya.

Bisnes keluarga ni pakai motor roda tiga sahaja. Lokasi ni di depan/ luar Masjid Kg Kubu Gajah.

Beli yang small je RM 3.50 buat rasa-rasa.

Nota Kaki : kalau ikutkan nak singgah minum cendol, beli cempedak goreng tak pun bihun sup utara. Tapi, tahanan jelah nafsu nak melantak ni. Makan je apa yang ada dan jangan membazir.





Post a Comment

1 Comments

  1. nampak sedap tu! i tak pernah mkn aiskrim pulut ni, biasanya mkn cendol pulut jer

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.