138 - Preview Sebelum Exam SKM3 (My Kerja Part Time)

shaizhar
0

 

Sebelum ini aku membalas nak bagi tahu my kerja part time tu apa. Tapi lepas aku dah lulus exam SKM 3. Aku jadi semangat.

Buru ini warna kesukaan ku. Ikutkan aku nak set up macam ni. Tapi.. tunggudan lihat lah.

Selepas kelas bimbingan calon akan dapat tarikh untuk exam pulak. Salah satu yang penting ialah set up tempat urut 

Ini contoh2 set up tempat urut dari calon2 sebelum aku. Patutnya aku kelas bimbingan dan exam bulan 11 tapi sebab bayaran balik duitnya aku bayar lambat, jadi di tubda ke bulan 12.

Ni dekorasi byk calon wanita. Grand bangat deh!

Ini pun calon wanita juga. Semua ini ikut kreativiti masing -masing.

Ni jenis yang simple. Memang perlu ada tuala besar 2, tuala muka serta minyak urut.

Kalau banyak dekorasi bunga2 ni selalunya calon wanita. Tapi ada je lelaki yang hiasan mcm ini.

Ada juga yang print mcm ni untuk urutan refleksologi.

Layankan lagi gambar yang lebih jelas

Dan gambar terakhir untuk view 3 lagi katil.

Ini meja konsultasi. Kita akan daftar pengamal pelanggan kat sini. 

Nota Kaki : Berdebar - debar nak exam jangan cakaplah. Pertama kali kan. Tunggu entry selanjutnya.

Post a Comment

0Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !