195 - Persiapan Sebelum Masuk Darjah 1 (Beli Buku)

 

Musim kembali ke sekolah dah bermula. Semua ibu bapa pun sibuk buat macam - macam persiapan termasuk beli buku sekolah.

Mengadakan lawatan ke Kedai Buku di Sekolah Kebangsaan Kg Tunku. Kedainya di tingkat bawah sahaja.

Rupa paras kedai bukunya. Ni sebelah kiri. Tak ambil gambar sebelah kanan sebab ada orang yakni pekerjanya.


Senarai buku untuk murid darjah satu. Harga buku yang wajib dalam RM 74.00 dan ada juga senarai buku tambahan.

Nota Kaki ; Tunggu gaji awal bulan Mac 2024 baru beli. Buku-buku tu tak lari kan?


Post a Comment

3 Comments

  1. ada buku yg kena beli jugak yer utk sek kebangsaan pun? my boys memang wajib beli semua buku sbb sek swasta..biasanya RM300+ seorang...tp thn ni, buku2 utk tahun 4 ajer kos nya RM480...buku my razeen, kena gi beli kat ko-op sek ari isnin dpn...utk pelajaran anak2 kan...insya Allah ada rezeki diaorg

    ReplyDelete
  2. insyaallah buku tu tak lari...jangan duit dalam bank kita yang lari jauh dah lah

    ReplyDelete
  3. buku tk lari ..takut duit yg lari kan....tk bli lg juga buku anak..cikgu br bg list utk bli lastweek

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988. Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.