03 - Lawatan Tabika Kemas ke Pusat Sains Negara

shaizhar
2

 

Pada 18/1/2023, Tabika Kemas tempat #NajlaNazihah belajar ni buat lawatan ke Pusat Sains Negara & Farm in The City.



Macam biasalah, bapa budak pun ikut lah sekali sebab maknya tak nak pergi. Tak pelah anak! sekali sekali. Nanti dah besar mesti dia tak bagi mak/bapa dia ikut kan. 



Inilah kanak-kanak riang satu kelas & sekolah dengan #NajlaNazihah. Ada juga adik beradik kembar dalam kelas #NajlaNazihah ni. Yang pakai baju hijau tu, kanak-kanak umur 5 tahun.



Dah lam giler!! tak datang Pusat Sains Negara ni. Tak tahu bila kali terakhir ke sana. Yang ingat, zaman bangunan dia warna hijau. Sekarang ini dah berwarna warni. Anak kesayangan hamba teruja tengok ikan lalu atas kepala. Insya-Allah ada rezeki nanti Daddy bawa #NajlaNazihah ke Aquaria ye!.


Kawasan Aquarium ikan ini sesuai la untuk kanak-kanak Tabika yang umur 5-6 tahun ini. Masuk ke ruangan sains memang kelaut la budak-budak ini. Ada yang berlari ke sana sini sebab usia macam ini tak faham lagi bab-bab sains ni.



Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Amboi seronok Najla ikut lawatan ke Pusat Sains ye, boleh tengok ikan lalu atas kepala. Kat luar tu ada replika dinosour. Najla tak ambik gambar dengan dinasour ke?

    ReplyDelete
  2. Dia takut dengan dinasour yang bergerak2 tu

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !